Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Χασίστες Φουντικοί…

Ήταν ένα υγρό μεσημέρι. Είχαμε πάει με τη δουλειά σε μια «συντεχνιακή» συνάντηση όπου θα μας παρουσίαζαν τα στατιστικά του Κλάδου στον οποίο εργαζόμαστε. Το είχα ξεχάσει, αλλά ευτυχώς είχα αλλάξει σώβρακο. Μόλις ένας συνάδελφος μου το θύμισε, πέταξα απ’ τη χαρά μου. Σκέφτηκα ότι η μεγάλη ομοιότητα εις βάρος της δουλειάς σε σχέση με το σχολείο είναι η ρουτίνα, με μια… μικρή διαφορά.

Και στις δύο περιπτώσεις, κάθε πρωί  έκανες (ή κάνεις) τις ίδιες ακριβώς κινήσεις μέχρι να κάτσεις στο θρανίο (τότε) ή στο γραφείο (τώρα). Αυτό που αλλάζει τώρα, στη δουλειά, είναι ότι δεν υπάρχει η πιθανότητα να πας το πρωί στο γραφείο και ο Προϊστάμενος να σου πει «σήμερα πάμε εκδρομή». Έτσι, δεν έχει σασπένς.

Παρ’ όλα αυτά, εχθές κάπως έτσι έγινε. Η παρουσίαση είχε μεγάλο ενδιαφέρον. Έβγαλα ένα περιοδικό και άπλωσα τα πόδια μου στην μπροστινή καρέκλα που καθόταν ένα στέλεχος. Ο συνάδελφος μου είχε και αυτός μεγάλο ενδιαφέρον. Τράβηξε από τη βιβλιοθήκη, που ήταν πίσω μας, έναν τεράστιο τόμο σαν την «Ιατροδικαστική-Τόμος Α’» και ξεφύλλιζε. Με έκπληξη με ξύπνησε και μου είπε «ρε μαλάκα, κοίτα είναι τα Φύλλα της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ) του 1967!».

Ξύπνησα και αφού χειροκρότησα μηχανικά τον ομιλητή, έβγαλα από το χαρτοφύλακα (σάκα) μου ένα άρθρο που εκτύπωσα για να διαβάζω κάθε απόγευμα που ξαπλώνω διανοητικά στον Άγιο Νικόλα. Μιλούσε για τα σκάνδαλα της εποχής γύρω απ’ τη Χούντα. Πραγματικά, με είχε πρήξει η αοριστία του καθιερωμένου αφορισμού της Χούντας. Βέβαια μου φτάνει η έλλειψη ελευθερίας έκφρασης ή ο φόβος μη σε πει κανείς (έστω και δόλια) κομμουνιστή ή αντεπαναστάτη και σε στείλουν να παραθερίσεις στη Γυάρο μετά ξυλοφορτώσεως ή σε κρατητήρια επαρχιώτικων τμημάτων.

Εν ολίγοις μου δόθηκε η ευκαιρία να τσεκάρω την αξιοπιστία σε πολλά από αυτά που αναφέρονται σε αυτό το άρθρο, το οποίο προτείνω να διαβάσετε εάν θέλετε να πλουτίσετε τις γνώσεις σας, αλλά και να αμυνθείτε σε αυτούς που προτιμούν να λεν ότι «άμα δεν μιλούσες, δεν σε πείραζε κανείς» ή «στη Χούντα δεν πλούτισε κανείς» και άλλα τέτοια.

Παρακαλώ διαβάστε το: http://www.iefimerida.gr/node/46961

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ στην έκφραση της γνώμη σας με κόσμιο και μη προσβλητικό τρόπο. Το περιεχόμενο των σχολίων θα κριθεί ως προς την προσβολή ηθών και προσωπικοτήτων και ενδεχομένως να διαγραφεί. Ο Admin δεν φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων.