Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2010

Μη με ξυπνάς απ’ τις έξι…

Μάνααααα ΔΕΝ θέλω να πάω σχολείο…
Σήμερα Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010 αρχίζει να κυλά το κουβάρι της νέας σχολικής χρονιάς. Χιλιάδες παιδιά θα στοιβαχτούν μέχρι να βρουν αίθουσες, τμήματα, βιβλία…
Ωραία ανάμνηση, πράγματι, είναι η ρέκλα κάτω απ’ το δέντρο (ναι Αθηναίε έχουμε εμείς) αναμένοντας τας εντολάς των καθηγητών. Κακή ανάμνηση, όμως, το «Έρχεται, έρχεται!!!!» και το άκουσμα των βημάτων του καθηγητή στον διάδρομο πριν την αίθουσα, που ηχούν πεντακάθαρα μέσα στην σιγή που δημιουργούσαμε αυθόρμητα καθώς τα φωτοστέφανα φέγγιζαν στα πρόσωπά μας.
Λοιπόν. Η φύση του ανθρώπου κατά την παιδική ηλικία είναι, κατά κύριο λόγο, να παίζει στον δρόμο. Κατά την εφηβική να αναζητά και να λαμβάνει υγιή ερεθίσματα από το περιβάλλον του. Κατά την νεανική ηλικία (17- 18) να ονειρεύεται φωναχτά και να ερωτεύεται. Δεν το λέω εγώ, αλλά η επιστήμη.
  • Συνεπώς, το να κλείνεται ένα παιδί μέσα στο σπίτι 400 ώρες και 6 με 7 μέρες την εβδομάδα για να διαβάσει, είναι παρά φύσιν.
Σε μια ηλικία όπου η εμπειρία του παιδιού πάνω στον ίδιο του τον εαυτό είναι μικρή, του ζητείται να αποφασίσει αν θέλει να γίνει Μηχανολόγος Τροφίμων ή Τοπογράφος ή…
  • 5% των παιδιών ξέρει σε τι έχει κλίση. Τί ακριβώς το γεμίζει. 10% ακολουθούν τη δουλειά των γονέων τους και το υπόλοιπο… κοιτάει τα άστρα!
Μι νι Ξι...
Στην Ελλάδα «εκπαιδευτική μεταρρύθμιση» σημαίνει μόνον οι εξετάσεις της 3ης Λυκείου. Δεν θα συζητήσουμε σε αυτήν την ανάρτηση τα περί εκ-παιδευτικού. Καλά τον 18χρονο τον ξαπλώνετε στο πάτωμα. Αλλά γιατί κάνετε κάθε τάξη μικρές 3ες Λυκείου; Γιατί φορτώνετε Τύπους τους γυμνασιοπαίδες και όχι έννοιες και αρχές; Ποια είναι αυτή η πουτάνα η Ύλη που σας κυνηγά ρε εκτελεστές της σκέψης;
Κλείνω τώρα γιατί έχω φροντιστήριο…
Μη ξεχάσετε ότι η ξεκούραση έχει τόση αξία όσο το διάβασμα. Το διάβασμα δεν είναι γρασάρισμα, θέλει πρόγραμμα και επαγγελματισμό.
ΑΪΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΜΑΓΚΕΣ…
ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ!!

3 σχόλια:

  1. Το γεγονός ότι το εκπαιδευτικό ζήτημα παραμένει ανεπίλυτο φανερώνει και τη σημασία που του αποδίδουν οι ιθύνοντες... Και η ιστορία συνεχίζεται γνωρίζοντας εκ προοιμίου το τέλος. Το "μια φορά κι έναν καιρό" αναιρείται αυτοστιγμεί και το "τέλος" εμφανίζεται κυρίαρχο.. Κι εμείς απλά παραμένουμε απλοί αναγνώστες παντοτινοί...
    καλό κουράγιο κεφαλλονίτικη μορφή και από μένα!!!
    mousko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αλλο ειχακαταλαβει αλλα αλλο εναι τελικα
    ...
    αρχισαμε λοιπον αλλα το πηρα αλλιως το πραγμα
    ..πηγα στον αγιασμο..αλλα αυτοσ ειναι ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ μου.....γιατιιιιι τελειωνωωω...
    φιγαμε για παπι...
    θα τελειωσει δν θα τελειωσει το μαρτυριο??
    κ τοτεεεε...ολο τον χρονο κεφαλλονιααα ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥΥΥ :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένας φίλος μου έστειλε ένα λινκ με μια συνέντευξη της Ε.Γ. Παιδείας του ΥΠΕΠΘ.

    Το βίντεο σαν περιεχόμενο πρέπει να συνδυαστεί και να κριθεί αφού αναγνώσετε και την ανάρτηση με τίτλο "Αρκεί να είσαι Περήφανος;".

    http://www.youtube.com/watch?v=7Qr7UrZNHe8

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ στην έκφραση της γνώμη σας με κόσμιο και μη προσβλητικό τρόπο. Το περιεχόμενο των σχολίων θα κριθεί ως προς την προσβολή ηθών και προσωπικοτήτων και ενδεχομένως να διαγραφεί. Ο Admin δεν φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων.