Παρασκευή, 28 Ιανουαρίου 2011

Το δάσος κάηκε! Σώθηκε το δέντρο…

Έχω την αίσθηση ότι το θέμα με της Νομικής Αθηνών και την κατάληψή της έκλεισε κατά κάποιο τρόπο. Οι απόψεις όλων κατατέθηκαν και ακούστηκαν. Των μόνων που δεν ακούστηκαν ιδιαίτερα ήταν των μεταναστών.

Είναι γεγονός ότι σε αυτόν εδώ τον τόπο η μοίρα μας, λόγω γεωγραφικής θέσης, είναι να «υποδεχόμαστε» όλους αυτούς που ο πόλεμος, η φτώχεια και το τέλμα οδηγούν προς την ευκαιρία. Όπως ακριβώς έκαναν παλαιότερα πολλοί, όπως έκαναν παλαιοτέρα και οι Έλληνες.

Είναι επίσης αντιληπτό ότι σε κάθε νου νέου Έλληνα συγκρούονται δυο σκέψεις. Αυτή που επιθυμεί την ασφάλεια και την τάξη, αλλά και αυτή που επιβάλλει την ανθρωπιά. Να φύγουν, να σηκώσουμε τείχος, να φρουρούμε από τη μια. Να τους περιθάλψουμε, να τους ταΐσουμε, να τους φιλοξενήσουμε από την άλλη.

Δυστυχώς δεν μπορώ να λύσω την παραπάνω σύγκρουση. Ούτε να βρω πως συνδυάζονται τα παραπάνω. Αν και αναγνωρίζω την έντασή τους. Αυτό που μπορώ να αναγνωρίσω είναι την σύγχυσή μας. Την τρικυμία στην οποία έχει πέσει η σκέψη μας.

Την ίδια στιγμή που θέλουμε να καθαρίσει η γειτονιά μας από αλλοδαπούς, την ίδια στιγμή απασχολούμε έναν σωρό από αυτούς τους ανθρώπους στις δουλειές μας. Και εκεί μας ενοχλεί, αλλά τί να κάνουμε;

Τους αλλοδαπούς τους θέλουμε μακριά από την περιοχή μας. Αλλού. Τους Ρομ τους θέλουμε αλλού. Τους ναρκομανείς αλλού. Τα κέντρα απεξάρτησης αλλού. Τους ΧΥΤΑ αλλού. Όλα αλλού. Μακριά από την αυλή μας. Το μόνο που υποδεχτήκαμε με χαρά είναι τα δάνεια.

Έκανε στάση η σκέψη μας στην απάθεια των ελληνικών κυβερνήσεων και της Ε.Ε. για το θέμα των μεταναστών; Οποιαδήποτε συμφωνία αφορά στα θέματα των μεταναστών υπεγράφη από τις Κυβερνήσεις και όχι από εσένα και μένα. Ούτε από τον μετανάστη. Εμείς απλά ψηφίσαμε αυτούς που τις υπέγραψαν.

Όποια πληροφορία έχω από φίλους συνοριοφύλακες και στρατιωτικούς που υπηρετούν στον Έβρο μιλούν για υποκριτική η «συμβολή» της FRONTEX. Ο φράχτης από 200 χλμ έγινε μια έκπτωση και πήγε στα 12 χλμ.

Προφανώς δεν μπορώ να κρίνω ποιο μέτρο είναι μέτρο. Όπως δεν μπορώ να μην παραβλέψω την απόγνωση του μετανάστη. Να παραβγώ στην ελάχιστη ανθρωπιά που αντιπροσωπευτικά περιγράφεται από τον Άνθιμο Αλεξανδρουπόλεως (που ανακαλύψαμε μέσα από τον ιστότοπο του Έρμου Καστριώτη και παραπέμπει εδώ).

Αναρωτήθηκες αναγνώστη για το ποιά πολιτική ακολούθησε η Ε.Ε. ώστε να δημιουργήσει τις συνθήκες ώστε να αμβλυνθεί το κύμα μετανάστευσης; Ποιός είναι ο ρόλος της όταν βλέπει μέλη της, και άλλες φίλες Μεγάλες Δυνάμεις, να ζωγραφίζουν μουσαμάδες με ωραίες και πλούσιες (πετρέλαιο) περιοχές τις οποίες νοιώθουν ως πατρίδα εξαθλιωμένοι και στερούμενοι βασικών στοιχείων επιβίωσης λαοί;

Ναι έχεις δίκιο. Αυτά δεν τα αλλάζω. Εσύ φταις και εγώ που δεν έχει λυθεί το πρόβλημα; Είμαστε εγώ και εσύ που υποκριτικά δεν λάβαμε τα μέτρα που απαιτούνται; Όχι…

Έχεις δίκιο. Εσύ και εγώ είμαστε οι βιοπαλαιστές που για να βολευτούμε εμείς ή το πτυχιούχο τέκνο μας ψηφίσαμε τον βολευτή της γειτονιάς μας. Είμαστε αυτοί που την ώρα που εμείς σφίγγουμε το ζωνάρι επειδή νοιώθουμε λίγο ένοχοι, ακούμε το δελτίο ειδήσεων αγανακτισμένοι από το θράσος των μεταναστών και πωρωμένοι για κάθαρση αφήνουμε για μια άλλη ώρα την… παραγραφή.

Στο κάτω αυτά εσύ και εγώ τα ψηφίσαμε. Εσύ και εγώ δεν δώσαμε ψήφο εμπιστοσύνης που επιτρέπει στον ΥΠΟΙΚ να στέλνει στη στενή όποιων έχει χρέος από 5.001€ έως 1.000.000€. Γιατί από εκεί και πάνω τα αδικήματα παραγράφονται.

Εσύ και εγώ θα κάτσουμε στο σπίτι μας φοβισμένοι και δεμένοι από τα δάνεια που θέλουν «εξυπηρέτηση». Αλλά εγώ και ο διπλανός σου θα είμαστε αυτοί που θα ξεθυμάνουμε το δημοκρατικό μας αίσθημα με κάποια πορεία διαμαρτυρίας στο κέντρο της Αθήνας η οποία θα καταλήξει βούτυρο στο ψωμί της προπαγάνδας και εμείς ευχαριστημένοι που γίναμε πολίτες. Άντε πάμε στο γραφείο γιατί θα έρθει ο εκπρόσωπος της ΔΑΚΕ (ΠΑΣΚΕ, ΠΑΜΕ κ.ο.κ.).

Μα πόσο χαζοί είναι αυτοί οι μετανάστες που κατάφεραν να τραβήξουν τα βλέμματα όλων με ειρηνική εκδήλωση των θέσεών τους;
Περιμένουν να μάθουμε εμείς ότι οι εποχές άλλαξαν και η διαφορά του «περιμένω να πεθάνω» με το «ζω τη ζωή μου μαζί σας» είναι ένα τσιγάρο δρόμος που περνά από ειρηνικές εκφράσεις

Η Χούντα είναι μέσα μας. Είναι αυτή που επιτρέπει σε έναν αντισυνταγματικό εκλογικό νόμο να εκμεταλλεύεται τον μωρό συμπολίτη μας που το δημοκρατικό του φρόνημα πληρώνεται το 2ήμερο των εκλογών στο χωριό του μπαμπά.

Μα μπορώ να αλλάξω εγώ τον κόσμο; Στο κάτω- κάτω έχω υποχρέωση στο τάδε που μας έφτιαξε γρήγορα τα χαρτιά και στον τάδε που με έβαλε με σύμβαση στην Υπηρεσία. Έχεις δίκιο. Πρέπει να είσαι αξιοπρεπής. Πρέπει να είσαι Κύριος ανταποδίδοντας τη χάρη που σου έκαναν. Τώρα ποιος χέζει ότι είμαστε μπανανία, οίκος ανοχής και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ; Εγώ και εσύ θα αλλάξουμε τον κόσμο ή έστω το χωριό μας; Έχεις δίκιο.

Γι’ αυτό πάρε τώρα το εθνικό σου αίσθημα και εξάντλησέ το στον μετανάστη που ήρθε να φάει κανά μεζέ και να στείλει άλλο έναν στα παιδιά του και ξέχνα τον άλλον που σε βόλεψε σε σύμβαση με 650€ τον μήνα με αντάλλαγμα τη ψήφο σου και ένα… συμβολικό (μη φανταστείς) τίμημα για εκπαίδευση, περίθαλψη, συναλλαγή με το Κράτος του.

Δεν αντιλέγω ότι δεν μου αρέσει να βλέπω στο τάδε νησί, των 150 κατοίκων, άλλους 300 μετανάστες. Ούτε για μένα, ούτε για αυτούς. Δεν το σηκώνουμε. Δεν έχουν πρόβλεψη οι υποδομές της κάθε περιοχής για 30.000 κατοίκους και 5.000 με 15.000 αδήλωτους, ανασφάλιστους, ανθρώπινες μάζες που πρέπει να κυκλοφορούν με ΤΑΠ για το καλό των συγγενών τους. Είναι πρόβλημα όλων των πλευρών. Όσο καλύτερα και να είναι στη χώρα μας. Εδώ έχει νερό (το ότι έχει χρώμιο δεν φταίω εγώ και εσύ! Εμείς κοιτάμε τη δουλειά μας που, Δόξα τω Θεώ, βολευτήκαμε… στην ΕΑΒ)!


Και πρόσεξε, αναγνώστη, ότι πολλοί από αυτούς τους αλλοδαπούς έλκουν την καταγωγή τους από μια χώρα, την Αλβανία, που οι συγγενείς τους, εκεί στην πατρίδα τους, αντέδρασαν ενάντιας στην κυβέρνηση Μπερίσα για... σκάνδαλα διαφθοράς! Πόσο πίσω είναι αυτοί, μα τον Τουτάτη; Ε αναγνώστη;...

Η συνέχεια αναβάλλεται λόγω απεργίας των πλήκτρων. Δεν τρέχει τίποτα όμως! Ελέγχω τα αφεντικά του συνδικαλιστικού τους οργάνου, τα Shift και τα Ctrl. Θα δώσω καμιά Samsonite με έναν πάκο 500ευρα για το κόμμα τους και θα τη βγάλω καταχρηστική. Πρώτη φορά θα είναι;...

6 σχόλια:

  1. Τελικά οι κακοί στην υπόθεση ποιοί είναι;
    Οι λαθρομετανάστες η οι Ελληνες;
    Οπως και να το δουμε το θεμα θα καταλαβουμε οτι και οι δυο πλευρες εχουν δικιο. Δεν γινεται η χωρα να ειναι ξεφραγο αμπελι και οποιος θελει να μπαινει και οποιος θελει να βγαινει.
    Οπως επισης δεν γινεται να εγκαταλειπουμε ολους τους συναθρωπους μας στο ελεος τους.
    Επειδη ομως το τελευταιο καιρο η κατασταση εχει ξεφυγει θα πρεπει να αρχισουν να εφαρμοζονται οι νομοι που εχει αυτη η χωρα και οχι να κανει οτι θελει ο καθενας.
    Γιατι τοτε απο δημοκρατια περναμε στο οτι του καπνισει του καθενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να μην ξεβράζω τις θέσεις μου άναρχα.

    Δεν μπορεί άσπρο-μαύρο σε τίποτα, κατά τη γνώμη μου, Ανώνυμε.

    Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι περιορίζουμε την ανάγκη για Τάξη και Δικαιοσύνη στα των μεταναστών, ξεχνώντας την μαύρη τρύπα που ρουφά την Ηθική. Η μαύρη τρύπα των πολιτικών.

    Απλά, εμείς ας μαθαίνουμε σιγά- σιγά από τα γεγονότα που δεν ελέγχουμε, ώστε να αντιδρούμε σωστά σε αυτά που ελέγχουμε. Την ψήφο μας. Τη συμμετοχή μας.

    Silverakis καμιά άποψη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι αλήθεια ότι την στιγμή που είμαστε έτοιμοι να ρίξουμε την ψήφο μέσα στην κάλπη...δυστυχώς "ξεχνάμε".
    Περνάει λιγάκι ο καιρός,βλέπουμε και πάλι τα οποιαδήποτε ευτράπελα που κάνει η εκάστοτε κυβέρνηση και ξανά βρίζουμε,αναθεματίζουμε αυτούς που ψηφίσαμε και λέμε ότι δεν τους ξαναψηφίζουμε.
    Δυστυχώς δεν είναι έτσι...Μας αρέσει να βολευόμαστε από τον κάθε "βολευτή" και στο κάτω κάτω γιατί να μην το κάνουμε???
    Έτσι όμως δεν πρόκειται ποτέ η χώρα αυτή να αναγεννηθεί.
    Αλλοδαποί:Θλίβομαι!!!
    Είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρώπη που η κεντρική πλατεία της Αθηνας(πρωτεύουσας της Ελλάδας) περιτριγυρίζεται αυστηρά από ξένους!!!Φοβάσαι μέχρι και το μεσημέρι να περπατησεις εκεί.Το κακό όμως είναι γενικό,όπως είπε και ο ανώνυμος παραπάνω δεν μπορει η χώρα να ειναι ξέφραγο αμπέλι.Θεωρώ ότι πρέπει πολλοί να ξαναγυρίσουν στην πατρίδα τους ή τουλάχιστον το ποσοστό που κατοικούν εδώ να μειωθεί με κάποιο τρόπο.Δεν ξέρω πως αλλά πρέπει.Η κατάσταση έχει ξεφύγει δραματικά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι μετανάστες, λαθραίοι και νόμιμοι, έρχονται και θα μας έρχονται. Στην Ελλάδα, στις άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (δια της Ελλάδος) και όπου υπάρχει δυνατότητα για να ζήσουν καλύτερα από ότι στις χώρες τους.
    Η κίνηση της κατάληψης δημόσιου χώρου (σήμερα της Νομικής σχολής, αύριο της Μητρόπολης, μεθαύριο του Δημαρχείου) ως μέθοδος δημοσιότητας του προβλήματος δεν μεθοδεύτηκε από τους μετανάστες αλλά από εκείνους που θεωρούν ότι η επανάσταση χρειάζεται μια σπίθα μόνο για να ξεσπάσει.
    Χαζή και ατελέσφορη πολιτική περιθωρίου. Μωραίνουν γαρ μήντια και σύμβουλοι ους βούλονται ρεζιλέψει (αττική σύνταξη).
    Αν πραγματικά μας ενδιέφερε το πρόβλημα των περιπλανώμενων αθλίων τότε θα ήταν άλλη η στάση μας. Θα παρεμβαίναμε άμεσα εκεί που το πρόβλημα υπάρχει και δημιουργείται συνεχώς -στους χώρους απασχόλησης και κατοικίας τους- όχι για να τους κυνηγήσουμε αλλά για να καταλάβουμε και να βοηθήσουμε. Να καταγράψουμε και να απαιτήσουμε την πρακτική (και οικονομική) συνδρομή των άλλων, διεθνοποιώντας το πρόβλημα.
    Εμείς όμως, όπως κάνουμε και με τα άλλα προβλήματα, σπρώχνουμε μεθοδικά κάτω από το χαλί τα σκουπίδια που μας ενοχλούν (κυριολεκτικά και μεταφορικά) και ‘αρακτοί’ και ωραίοι κρίνοντες πάν το επιστητό κακώς κείμενο.
    Την επόμενη φορά -ω ναι, θα υπάρξει επόμενη φορά- που κάποιοι άθλιοι και αξιολύπητοι τσαντισμένοι από την απόρριψη και απελπισμένοι από την πείνα, λερώσουν τη μόστρα μας επειδή δεν θα τους αφήσουμε να καθαρίσουν το παρμπριζ, ‘να πάρουμε το νόμο στα χέρια μας’ και να τους δείρουμε, μπας και με τα ελάχιστα λεπτά δημοσιότητας που κερδίσουμε αποζημιωθούμε. Αλλά η σιχαμάρα θα παραμένει εντός μας και δεν θα την πλένει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία που τα λες ρε ερμε, αναρωτιέμαι τι πινεις και γραφεις αυτά. Η Κατάληψη δημοσίου χώρου είναι παράνομη πράξη, δεν φτάνει που πληρωνουμαι 5 φορες το χρόνο τα πανεπιστημια για φθορες και καταληψείς, θα χτιζουμε και θα τα φτιαχνουμε ετσι για πλακα λες και μας περισευουν. Σιγα μην ξεκινησει και επανάσταση, ωραια σπιθα βρηκες να φερεις ως παράδειγμα. Επανασταση ξεκίνησε στα Χανια που τους μαντρωσανε και τους έστειλαν πακέτο. Εσυ που ενδιαφερεσαι για τα προβληματα των περιπλανόμενων και αθλιων γιατι δεν παιρνεις κανα δυο σπιτι σου να τους βοηθήσεις και να τους καταλαβεις αλλα περιμενεις να διεθνοποιήσουμε το προβλημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το τσίπουρο που απολαμβάνω μπορεί να μου δημιουργεί διάθεση να φλυαρώ, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μου προκαλεί τέτοια σύγχυση όσο τα δικά σου ποτά Ανώνυμε 9:54.

    Διότι, δεν μπορεί, κάτι είχεις πιεί περίεργο κι όταν συνέλθεις και ξαναδιαβάσεις το σχόλιο μου, ελπίζω να είσαι σε θέση να διαπιστώσεις την ταυτότητα των απόψεων μας, τουλάχιστον έως την τελευταία πρόταση σου, στην οποία θα αναφερθώ στη συνέχεια.

    Το πρόβλημα λοιπόν που καλείται η Ελληνική πολιτεία να λύσει είναι η διαχείριση των μεταναστών που εισρέουν (εισβάλουν;) από όλες τις πάντες μας. Κανένας φράκτης και καμία Φρόντεξ δεν θα κάνουν στεγανή την Ελλάδα, με την γειτονική Τουρκία να σφυρίζει αδιάφορη.

    Λόγω των συμφωνιών ‘τύπου Δουβλίνου’, έχουμε πάθει ‘ζημιά’, επειδή ακριβώς δεν μας επιτρέπεται να τους προωθούμε στις χώρες-ευρωεταίρους, που και οι ίδιο, οι μετανάστες, επιθυμούν. Αυτή η κατάσταση έχει κόστος το οποίο πρέπει να το μοιραστούμε με τα άλλα μέλη της ΕΕ, τουλάχιστον το οικονομικό μέρος. Αυτή είναι η διεθνοποίηση που λέω. Και για την επιτυχία του εγχειρήματος αυτού, θα χρειαστεί καλή προετοιμασία με συγκεκριμένα στοιχεία και δεδομένα και όχι γενικές καταγγελίες-βαρελότα (στις οποίες ειδικεύεται ο ΛΑΟΣ και χειροκροτούν οι έγκριτοι δημοσιογράφοι στα κανάλια.

    Στην προετοιμασία αυτή μπορούν και πρέπει να συμβάλλουν καταρχήν οι Υπηρεσίες του Ελληνικού Κράτους (και οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης) καθώς και οι Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ) που δραστηριοποιούνται με τους μετανάστες.

    Τώρα, πρέπει να σου αποκαλύψω ότι μερικές φορές, το τσίπουρο μου φέρνει ηδονικές φαντασιώσεις με δύο αραπίνες, μαύρες κι ερωτιάρες από του Μαγκρέμπ τα μέρη που έχω -λέει- πάρει στο σπίτι αφού το ζήτησες, για να μου παρέχουν ποικίλες υπηρεσίες και ‘ταξιδεύω’ -λέει- όπως ο Τσιτσάνης στη Μπαρμπαριά χωρίς να κάνω βήμα από το Ερημόκαστρο. Αλλά όταν συνέρχομαι και αυτομαστιγωνομαι -ο σεξιστής και ο φαλλοκράτης- συνειδητοποιώ μετά, ότι μέρα τη μέρα, χωρίς να σκουραίνει το δέρμα μου, μετατρέπομαι κι εγώ σε μετανάστη στην ίδια τη πατρίδα μου κι αυτό με ‘ρίχνει’ πιο πολύ από κριτικές σαν την ‘ζαλισμένη’ τη δική σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ στην έκφραση της γνώμη σας με κόσμιο και μη προσβλητικό τρόπο. Το περιεχόμενο των σχολίων θα κριθεί ως προς την προσβολή ηθών και προσωπικοτήτων και ενδεχομένως να διαγραφεί. Ο Admin δεν φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων.