Με αφορμή την (προπαγανδιστική) προβολή του ζητήματος της Νομικής συζητήθηκε το τεράστιας σημασίας και πολυπλοκότητας ζήτημα των μεταναστών. Σε προηγούμενη ανάρτηση αναφέρθηκαν ενδιαφέροντα πράγματα. Ας προχωρήσουμε το θέμα παρακολουθώντας τη συζήτηση των φίλων που τα έλεγαν και παλαιότερα σε άλλη ανάρτηση.
Είναι αναμφισβήτητο ότι η εκπληκτική αύξηση των μεταναστών στον Ελλαδικό χώρο έχει δημιουργήσει πια συνθήκες που δεν είναι ικανοποιητικές για κανέναν. Ούτε ο γηγενής Έλληνας νιώθει ευχάριστα με την γκετοποίηση περιοχών και με την παρέλαση εξαθλιωμένων στην γειτονιά του. Σπαράζει αλλά και φοβάται. Από την άλλη, ούτε ο μετανάστης είναι ευχαριστημένος με το στοίβαγμα στο οποίο μένει, με την έλλειψη μεροκάματου και με… την εκμετάλλευση που δέχεται από τους γηγενείς.
Αυτήν τη δυσαρέσκεια εκφράζουν και πολλοί μετανάστες που είναι χρόνια στην Ελλάδα και θεωρούν ότι η κατάσταση με τον μεγάλο αριθμό μεταναστών είναι σε οριακό σημείο. Όταν πρέπει να μοιραστούν όλο και περισσότερα στόματα ένα όλο και μικρότερο κομμάτι μεζέ, το πρόβλημα γιγαντώνεται γεωμετρικά. Και αυτό «πιέζει» τους πάντες. Έλληνες και αλλοδαπούς.
Όλα τα παραπάνω συντείνουν στην πασιφανή αύξηση της εγκληματικότητας. Ακόμη και μεταξύ των μεταναστών υπάρχουν συμμορίες που εχθρεύεται η μια την άλλη. Ξένοι & Έλληνες πιεσμένοι από τις ανάγκες ωθούνται στο έγκλημα. Έστω και αυτό χαρακτηρίζεται μικρό ή ειδεχθές.
Το πρόβλημα, λοιπόν, είναι υπαρκτό. Είναι χαρακτηριστικό ότι και οικογένειες μεταναστών εκφράζουν την ανησυχία τους για τους κινδύνους που διατρέχουν τα μέλη τους μέσα σε αυτό το περιβάλλον.
Σε αυτό το πλαίσιο, τα φερέφωνα της διαπλοκής, τα ΜΜΕ, θέλουν να κάνουν φλόγα τον σπινθήρα φόβου και αδικίας που η διαφορετικότητα δημιουργεί στην αντίληψη του κόσμου. Οδηγούν τους μικρόνοες στο να σηκωθούν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ από τον καναπέ και να οδεύσουν ταχέως προς σύγκρουση παλικαρίσια, σώμα με σώμα, με μετανάστες της περιοχής τους ή ακόμη και άλλων περιοχών. Ενώ, ταυτόχρονα «δείχνουν» σαν αιτία το απίστευτο θράσος των μεταναστών να μπαίνουν με κάθε τρόπο στα σύνορά μας, αλλά και τους Τούρκους που ποιούνται την νήσσαν.
Λαθρερωταπαντήσεις της γνωστής παρέας του Μνημονίου που τους άκουσα στο παγκάκι (δεν έχουμε, αλλά δεν πειράζει):
Ρε φίλε ήρθε, μας βρωμίζει, μας παίρνει τις δουλειές, μας σκοτώνει. Είναι πράγματα αυτά;
Φτώχεια, εξαθλίωση, έλλειψη παιδείας. Δεν φταίει αυτός για αυτά. Για το δεύτερο συγκεκριμένα, θυμήσου ότι όλοι οι αγρότες, οι βιοτέχνες, κατασκευαστές και μεγαλο- ή μικροεργολάβοι τούς χρησιμοποίησαν ευρέως, εκμεταλλευόμενοι τις χαμηλές απαιτήσεις τους και ταυτόχρονα την απροθυμία του Έλληνα για κάποια επαγγέλματα αλλά και τις απαιτήσεις του τελευταίου που (δικαίως) προβάλλει ως εργαζόμενος προς τον κάθε εργοδότη.
Στο τέλος θα μας πεις ότι τους χρωστάμε κιόλας!
Κοίτα, δεν ξέρω αν χρωστάς. Και δεν είμαι αυτός που μπορεί να κρίνει ποιος χρωστάει και σε ποιον. Αυτό που ξέρω είναι ότι η ανάπτυξη της χώρας έτρεξε από την οικοδομή. Κλάδος που για τους λόγους που σου είπα κυριάρχησαν οι αλλοδαποί. Και όχι μόνο αυτό αλλά έδωσαν την δυνατότητα και στους γόνους χειρωνακτών να φύγουν από το χωριό τους ή την πόλη τους και να σπουδάσουν. Έχουμε την πιο σπουδαγμένη νεολαία που είχε ποτέ η χώρα (ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΕΚ κ.α.).
Ναι, αλλά γιατί ήρθε εδώ ρε φίλε; Με ρώτησε εμένα;
Δυστυχώς η βόμβα δεν ρωτάει το θύμα πριν πέσει ή το που να πέσει. Δεν ρωτήθηκε ποτέ όταν οι ΗΠΑ και οι εργολάβοι της Ε.Ε. επιβάλλουν τη δημοκρατία του πετρελαίου. Δεν επέλεξαν να ζουν φτωχοί σε… πλούσιο έδαφος. Δυστυχώς ούτε ο ίδιος δεν ρωτήθηκε για τον θρησκευτικό φανατισμό μεταξύ Σουιτών- Σουνιτών, Μουσουλμάνων- Ινδουιστών κ.ο.κ. που συντηρεί και η Δύση (βλ. Ινδία- Πακιστάν κ.α.).
Ναι, κατάλαβα… Εγώ τι φταίω για αυτά; Αν θες πάρε τους εσύ στο σπίτι σου!
Έχουν τα προβλήματά τους οι άνθρωποι, γιατί να τους προσθέσω και άλλο ένα; Γιατί να τους κάνω ένα ακόμη πράγμα που δεν θέλουν;
Ποιός σου είπε ότι θέλει να μείνει σπίτι μου ή, ακόμη πιο πέρα, να μου το πάρει; Δουλειά θέλει να θρέψει το στόμα του και τα στόματα των συγγενών του στην πατρίδα του. Αυτοί, μάλιστα, που έχουν δουλειά και είναι χρόνια στην χώρα μας, έχουν δικό τους σπίτι ή νοικιάζουν (και είναι συνεπέστατοι στην πληρωμή του ενοικίου). Οι υπόλοιποι θέλουν να την κάνουν προς την Ευρώπη για να βρουν δουλειά και για να μπορέσουν να ζητήσουν παραπάνω χρήματα εκεί που τα χέρια μπορεί να είναι πολύ λιγότερα σε σχέση με την υπερπροσφορά που έχουμε εδώ στην Ελλάδα και εκεί που η οικονομία δεν τρέχει σε ρυθμούς Μνημονίου.
Νομίζω ότι δεν τα λες σωστά. Π.χ. οι μετανάστες της Νομικής γιατί ήθελαν νομιμοποίηση; Δεν πρέπει να ισχύει ο νόμος για όλους το ίδιο;
Κοίτα! Αυτό ήθελαν και αυτοί. Τον Νόμο να ισχύσει!!! Οι περισσότεροι από αυτούς ζουν και εργάζονται χρόνια στη χώρα μας. Δεν μπορούν να συμπληρώσουν τα απαραίτητα ένσημα για να δικαιολογηθεί έκδοση άδειας παραμονής τους. Και αυτό γιατί προβάλλοντας απαίτηση ενσήμων… δεν βρίσκουν δουλειά.
Δηλαδή, να τους νομιμοποιήσουμε όλους και να είμαστε μια ευχάριστη βαλκανοαραβική ατμόσφαιρα;
Το «θέλω» τους είναι να φύγουν. Κατά τα προτίμηση να γυρίσουν σπίτι τους. Αλλά λόγω της παραπάνω πραγματικότητας θέλουν να πάνε σε χώρες με βάθος στην αγορά εργασίας. Σιγά μη θέλουν να αλλοιώσουν το Ελληνικό ανίκητον στοιχείο. Επιβίωση θέλουν.
ΟΚ και γιατί δεν πάνε λαθραία εκεί; Όπως ήρθαν και εδώ;
Δυστυχώς φίλε μου, ΕΓΩ και ΕΣΥ έχουμε ψηφίσει στις ανώτατες διοικητικές θέσεις ανθρώπους προδότες. Όχι των Ελλήνων με την έννοια του Έθνους, αλλά της λαϊκής εντολής που εκφράζει μια Δημοκρατία.
Το 1990 και έπειτα η ΝΔ σου άνοιξε τα σύνορα και το 2003 το ΠΑΣΟΚ μου υπέγραψε τη συμφωνία 343/2003 (18 Φεβρουαρίου 2003) η οποία μεταξύ των άλλων προβλέπει το εξής:
Όταν συλληφθεί παράνομος μετανάστης σε χώρα- μέλος της Ε.Ε. πρέπει το αίτημά του για χορήγηση ασύλου εξετάζεται από τη χώρα- μέλος από της οποίας τα σύνορα μπήκε για πρώτη φορά ο μετανάστης.
Σημειώστε εδώ ότι περί το 90% των παρανόμων μεταναστών στην Ευρώπη «μπαίνουν» από την Ελλάδα (στοιχεία της Frontex). Με λίγα λόγια, επεβλήθη στην Ελλάδα να κρατά ή να της επιστρέφουν συλληφθέντες παράνομους μετανάστες στο έδαφός της για εξέταση των περί ασύλου.
Από ότι ξέρω όμως, η Δουβλίνο ΙΙ, όπως λέγεται η συμφωνία που αναφέρεσαι, έγινε για να αποφευχθεί το λεγόμενο «asylum shopping». Να μην υποβάλλει ο μετανάστης αίτημα χορήγησης ασύλου σε πολλές χώρες.
Ναι, αλλά όταν είναι γνωστό ότι το τεράστιο ποσοστό των μεταναστών έρχεται από τα Ελληνικά σύνορα, τότε αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι οι μεγάλες Ευρωπαϊκές χώρες μας εκμεταλλεύτηκαν ακόμη μια φορά (βλ. Μνημόνιο). Μας έκαναν ένα τεράστιο στρατόπεδο συγκέντρωσης μεταναστών ώστε να αποφύγουν αυτοί (π.χ. οι Γερμανοί) μια υπερσυσσώρευση μεταναστών στις χώρες τους που έχουν οικονομική ανάπτυξη. Δεν είναι τυχαίο ότι η Γαλλία και η Γερμανία βάζουν πρώτες τα πόδια στο έδαφος κόντρα στην προοπτική εισόδου της Τουρκίας στην Ε.Ε.. Φοβούνται μην αδειάσει η ανατολή στις ΒΙ.ΠΕ. τους.
Άρα σου επαναλαμβάνω: Αν νιώθεις, που νιώθεις, φλόγα μέσα σου, κάψε αυτό που ψήφισες και όχι το θύμα του.
Συγγνώμη και αυτούς να τους αφήσω να κλέβουν και να σκοτώνουν;
Υπάρχει και η Αστυνομία να πιάνει τον ληστή και τον δολοφόνο. Δεν είναι μόνο για να καταστείλει «βίαιες» εκδηλώσεις. Δεν μπορώ να σου πω τι θα κάνεις όταν ένας κλέφτης εισέλθει τη νύχτα στο σπίτι σου. Είτε αυτός μιλά σπαστά, είτε άψογα ελληνικά. Είτε είναι ξένος, είτε Έλληνας κλέφτης. Αλλά δεν θα πας εσύ βουνό στον Μωάμεθ…
Ωραία, εγώ τι μπορώ να κάνω τώρα;
Αυτό που μπορώ να προτείνω σίγουρα είναι να μη φερθείς άδικα στον μετανάστη γιατί δεν φταίει αυτός που έχει πετρέλαιο και πολλά φθηνά χέρια εκμεταλλευομένων η χώρα του. Μην σηκώσεις τα μανίκια κοιτώντας αυτούς. Κοίτα πρώτα τον καθρέφτη και μετά το κωλόχερό σου.
Συγγνώμη που ρωτώ. Πες με αφελή. Δεν υπάρχει μια λύση τελική; Να τελειώνουμε με το ζήτημα μετανάστευση;
Βεβαίως υπάρχουν. Και μάλιστα δύο.
Η μία είναι η Τελική Λύση του Χίτλερ με μια παραλλαγή λόγω Χρέους. Αφαίρεση & πώληση οργάνων και κάψιμο. Χριστιανικό ακούγεται…
Η άλλη είναι να αντιμετωπίσει η Ευρώπη και οι ΗΠΑ το πρόβλημα με κοινωνικούς όρους ώστε να δημιουργηθούν οι συνθήκες εκείνες που θα επιτρέπουν στους πολίτες του Τρίτου Κόσμου να ζουν αξιοπρεπώς στις χώρες τους. Αυτό θέλει βούληση, χρόνο και ειλικρίνεια. Ή στο κάτω – κάτω, εάν αυτό είναι τόσο δύσκολο, τουλάχιστον ας μοιραστούν τις συνέπειες των επεκτατικών πολιτικών τους. Ας απορροφήσουν και αυτές οι χώρες λίγο από το κύμα απεγνωσμένων που σκάει στη χώρα μας και θέτει σε σύγκρουση το αίσθημα ανθρωπιάς με αυτό της αξιοπρεπούς επιβίωσης που κατά τα άλλα είναι στην ίδια όχθη. Αυτό είναι πιο άμεσο και πιο δίκαιο για όλους!!!!
Κατάλαβες;
Όχι!
Αν άπ όλες τις φτωχές για τους λαούς χώρες δεν έφευγαν οι εργαζόμενοί τους για να γίνουν οικονομικοί μετανάστες,θα ήταν καλύτερα για όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί το καλύτερο δυναμικό σε ανθρώπινο ενεργειτικό είναι αυτό που φεύγει για να δουλεψει
στις πλούσιες χώρες που ευθύνοντε για την φτώχεια
τους.Αν λοιπόν έμεναν στις χώρες τους και αγωνίζονταν για να βελτιώσουν τις συνθήκες ζωής των,δεν θα ήταν αναγκασμένοι να φύγουν από το τόπο τους και με την εργασία τους να πλουτίζουν τους πλούσιους των πλουσίων χωρών ,που με τη σειρά τους αυτοί οι πλούσιοι θα συνεχίζουν να φτωχένουν τις φτωχές τους χώρες.
Δηλαδή κατά την γνώμη μου δεν δέχομαι καμιά διακύνηση οικονομικών μεταναστών από χώρα σε χώρα παρά μονον μόνον μετακίνηση ως τουρίστες.Γιατί αν συνεχίσουμε έτσι όχι μόν η φτώχεια θα πνίξει όλους μας αλλά και ο ένας θα τρώει και θα σκοτώνει τον άλλον. Ο ρατσισμός θα πάει σύννεφο.
Καλησπέρα GMT,
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρεις ότι ως Έλληνες, είχαμε από τα χρόνια του Πλάτωνα, την ίδια σχέση με τον χρόνο: χαλαρά παρατηρούμε τα γεγονότα κάνοντας προβλέψεις κι εκτιμήσεις δυσμενείς, προσμένοντας τον Θεό (το ‘μέσον’, τον βουλευτή, τον ‘κολλητό’) να επέμβει και να καθαρίσει για πάρτι μας.
Οι Αιγύπτιοι ιερείς μας ήξεραν: οι Έλληνες είναι παιδιά και πάντα παίζουν με τον χρόνο.
Και η ‘παρέα του μνημονίου’ αυτό κάνει. Παρατηρεί το πρόβλημα: σήμερα ετούτο των μεταναστών, των σκουπιδιών, αύριο κάποιο άλλο. Αφήνει τον χρόνο να μαζευτεί στο κουβάρι του τεντώνοντας στα όρια τις καταστάσεις.
Διότι το πραγματικό πρόβλημα (δεν είναι οι μετανάστες) είναι η οικονομική στενότητα που έχουμε αυτό τον καιρό. Αν είχαμε λεφτά, αν δεν έκλιναν οι επιχειρήσεις, σιγά μην κάναμε τόση φασαρία. Άλλωστε δεν πρόκειται -προς το παρόν τουλάχιστον- να κάνουμε τις δουλειές των Αλβανών και των Πακιστανών! Αλλά τώρα όλα μας φταίνε. Πολύ περισσότερο οι ξένοι, οι άλλοι, οι διαφορετικοί, οι αντίθετοι. Αν δεν ήταν οι ξένοι θα ήταν οι ντόπιοι, οι απεργοί, οι μηχανικοί, οι φαρμακοποιοί, οι αγρότες, κάθε ομάδα πολιτών που διαταράσσει την ροή της ζωής μας. Κι αυτή η διαταραχή μας εκνευρίζει διότι βλέπουμε σε εκείνους τον κακό εαυτό-παιδί μας.
Κι εμείς . . . .
. . . . το ίδιο κάνουμε. Σαν παιδιά, όταν τελειώσουν οι προθεσμίες για το σήμα και αδιαφορήσαμε και δεν το προμηθευτήκαμε, απατούμε παράταση και λύση του προβλήματος που ενώ το ξέραμε καθόοοοομαστε. Και τότε εξεγειρόμαστε, όχι για κάποια γενική ανατροπή αλλά για να δοθεί λύση ‘από το κράτος’ (που δεν μπορεί να δοθεί χωρίς ανατροπή καταστάσεων, συμφωνιών και συμβάσεων) και χωρίς να ενημερώνουμε τους άλλους συμπολίτες που διαταράσσουμε την ζωή τους και τους ταλαιπωρούμε, απαιτούμε να μας καταλάβουν και να μας δικαιώσουν. Κι εμείς, στην πρώτη ‘τακτοποίηση’ αρκούμαστε στο γλειφιτζούρι και αφού δούμε την τηλεοπτική Ζούγκλα, ήρεμοι και χορτάτοι πάμε για ύπνο. Τώρα όμως δεν έχει γλειφιτζούρι αλλά εμάς ο τσαμπουκάς εξατμίστηκε. Μένουμε νηστικοί το βράδυ και στο σπίτι έχουμε Γερμανίδα επιστάτρια που μας μιλάει για το μεγαλείο της Αρχαίας Σπάρτης, μας προτείνει μέλανα ζωμό, μας αφήνει να ξυλιάζουμε, για να μάθουμε, να σκληραγωγηθούμε. Κι όταν πάμε να γκρινιάξουμε, μας δείχνει τους είλωτες και μας λέει για ‘ξεχαρμάνιασμα’ να σφάξουμε μερικούς, και να τους κάψουμε για να ζεσταθούμε διότι μέσα μας είναι ελάχιστα αυτά που μπορούν να καούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην ζωή υπάρχει, κατά τη γνώμη μου, ένας κύκλος με προβλήματα που δεν κλείνει ποτέ. Έτσι, κάτω από οποιαδήποτε συνθήκη, η παρέα του Μνημονίου θα έβρισκε λόγους για μιλάει στο παγκάκι. Και προσφιλώς θα αναστενάζει πως "δεν υπάρχει Κράτος".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός και αν φτάσει στο διανοητικό σημείο να πει πως τελικά αυτό που δεν υπάρχει "είμαι Εγώ".
Ανώνυμε, σε αυτό που συζητάς παρατηρώ ότι είναι εξαιρετικά αδύνατο να πραγματοποιηθεί. Σαν φιλοσοφία κινητροδότησης προς τον πληθυσμό κάθε χώρας, ναι, θα συμφωνήσω.
Από την άλλη, όσες χώρες "έβγαλαν" μετανάστες, λόγω εμβασμάτων κατάφεραν με τον καιρό 2ψήφια ανάπτυξη. Η ανάλυση έχει, βέβαια, κενά. Αλλά δεν βαριέσαι... Αφού "δεν υπάρχει Κράτος"...
Πολύ ωραίο το άρθρο...αλλά νομίζω πως λείπει μια λεπτομέρεια που μάλλον θα κάνει τη διαφορά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ελληνκός λαός...είναι αυτός με την ασθενέστερη μνήμη!!!(χρυσόψαρα!!!)
Έχουμε ξεχάσει...
1)ότι πριν λίγες δεκαετίες πολλοί Έλληνες μετανάστευαν σε Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία!
2)ότι όλοι μας λίγο ή πολύ έχουμε συγγενείς που βρίσκονται εκεί και ίσως να μην τους έχουμε καν γνωρίσει...αν και μπορεί να είναι δεύτερα ή ακόμα και πρώτα μας ξαδέρφια!!!(φφέτος το καλοκαίρι γνώρισα μια δεύτερή μου ξαδέρφη, η οποία μένει Γερμανία!)
3)ότι δεν τους είχαν δεχτεί τους Έλληνες και με τον καλύτερο τρόπο...Για δείτε κάποια παραδείγματα...
- τον Ιούλιο του 1915, περίπου 200 άτομα, καθοδηγούμενα από μια "ομάδα κρούσης" 60 στρατιωτών καταστρέφουν ελληνικό καφενείο στο Μπρισμπέιν, τραυματίζοντας σοβαρά μια σερβιτόρα. Δεν υπήρξαν συλλήψεις.
- τον Νοέμβριο του 1915, ένταση επικρατεί στο Σίδνεϊ ύστερα από τη διασπορά μιας ψευδούς φήμης ότι έλληνας υπάλληλος ιταλικού μανάβικου δολοφόνησε αδειούχο φαντάρο. Το μανάβικο γίνεται βίδες από τον εξαγριωμένο όχλο. Ακολουθεί λιθοβολισμός της Διεθνούς Λέσχης από 300 στρατιώτες, με συνδρομή κάπου 1000 πολιτών.
- στις 13 Δεκεμβρίου 1915, πάντα στο Σίδνεϊ και με αφορμή την ίδια διάδοση, περίπου 300 στρατιώτες σε σχηματισμό μάχης αρχίζουν να καταστρέφουν συστηματικά τα ελληνικά μαγαζιά του κέντρου της πόλης. Στις βιαιότητες παίρνουν μέρος κι εκατοντάδες νεαροί πολίτες, με αποτέλεσμα ο όχλος να φτάσει τις 4000. Ύστερα από ώρες συλλαμβάνονται 14 άτομα, τα οποία θα καταδικαστούν σε μικροπρόστιμα. Οι αρχές της Πολιτείας καταδικάζουν τις επιθέσεις ως "άνομη ηλιθιότητα", με το σκεπτικό ότι αυτοί που θα πληρώσουν τα σπασμένα είναι όχι οι (ανεπιθύμητοι) Έλληνες αλλά οι αυστραλιανές ασφαλιστικές εταιρείες!
- στις 27 Οκτωβρίου 1916, εκατοντάδες πολίτες με τη βρετανική σημαία μπροστά λεηλατούν τα ελληνικά καταστήματα του Περθ.
- στις 9 Δεκεμβρίου 1916, ένα πλήθος -καθοδηγητικός πυρήνας του οποίου ήταν στρατιωτικά τμήματα σε παράταξη, με επικεφαλής ένα σαλπιγκτή που έδωσε και το σήμα για την έφοδο- λεηλατεί και πυρπολεί τα ελληνικά καταστήματα του Κάλγκουρλι. Αντίστοιχες σκηνές διαδραματίζονται μέσα στο διήμερο και στο γειτονικό Μπάουλντερ. Συνολικά, 21 ελληνικά μαγαζιά τέθηκαν εκτός μάχης, με ενεργό συμμετοχή του ευρύτερου πληθυσμού. Η αυστραλιανή κυβέρνηση αρνήθηκε με επιμονή οποιαδήποτε αποζημίωση, ενώ ακόμη πιο αποκαλυπτική για το κλίμα των ημερών υπήρξε η στάση της Δικαιοσύνης: τα μοναδικά άτομα που καταδικάστηκαν σε μικρές ποινές φυλάκισης ήταν ένας πρώην κατάδικος κι ένας Ιταλός - στην περίπτωση του οποίου, οι δικαστές φρόντισαν να καταλογίσουν ρητά ως επιβαρυντικό στοιχείο την de facto "απουσία πατριωτικού ζήλου"! Ο επικεφαλής σαλπιγκτής τιμωρήθηκε με το γελοίο πρόστιμο των δυόμισι σελινιών, ενώ φαντάροι που είχαν γυρίσει απ' το Μέτωπο κρίθηκαν μεν ένοχοι, δεν τους καταλογίστηκε όμως ποινή...
4)ότι τους αποκαλούσαν "Dago" (βρομιάρης!)
5)ότι...η επίσημη πολιτική της "λευκής Αυστραλίας", θεσμοποιημένη από το 1901 μέχρι τα μέσα περίπου της δεκαετίας του '50, είχε άμεσο αποτέλεσμα την αντιμετώπιση των συμπατριωτών μας ως μεταναστών δεύτερης κατηγορίας.
ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ???????????????
ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ...ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!
ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ...ΑΥΤΑ ΠΟΥ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ...
ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ!!!
Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ πρέπει να ειναι "όπλο"!!!
αυτό είναι γνωστό απο την αρχαιότητα ακόμα...αφού ο Αισχύλος έλεγε "Πάθει μάθος" ή ακόμα και απο τις απλές παροιμίες του λαού "στερνή μου γνώση...να σε είχα πρώτα!!!".
ΑΚΟΜΑ ελπίζω σ'ένα καλύτερο αύριο...
σταγόνα είμαι...και θα επιμένω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σταγόνα καλωσκύλησες στο ιστολόγιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ενδιαφέροντα αυτά που λες. Αλλά νομίζω ότι δεν αποδεικνύουν κατ' ανάγκη την παραβατική συμπεριφορά των Ελλήνων μεταναστών εκείνη την εποχή, αλλά το ρατσιστικό πρόβλημα και τη φοβία που δημιουργεί το διαφορετικό και το «αλλότριο» από πλευράς μερίδας πολιτών των χωρών που μας υποδεχτήκανε.
Πολλοί λένε ότι οι Έλληνες δεν έκλεβαν όπως «ετούτοι». Σε αυτό, πέραν από ορισμένες αναφορές για Ελληνική Μαφία στην Αμερική, τις οποίες δεν μπορώ να επιβεβαιώσω, έχω να προσθέσω το εξής.
Ναι, πράγματι μπορεί να μην ήμασταν κλέφτες και δολοφόνοι. Και αυτό γιατί την εποχή εκείνη υπήρχε εργασία, άρα και μεροκάματο, και παρ’ όλες τις συνθήκες, οι μετανάστες στις περιοχές που πήγαιναν υπήρχε οικονομικό βάθος. Άρα δεν χρειαζόταν ενδεχομένως.
Στην περίπτωση των αλλοδαπών εν Ελλάδι 2-3 παράγοντες «βοηθούν» για αυξημένη εγκληματικότητα:
- Η πρώτη σύγχρονη εισροή μεταναστών έγινε μετά την κατάρρευση του Μπερίσα και των Πυραμίδων του, κατά την οποία οι πρώτοι που ήλθαν στην Ελλάδα ήταν οι τρόφιμοι των αλβανικών φυλακών που άνοιξαν.
- Ο τεράστιος αριθμός μεταναστών που «εγκλωβίζονται» δια των Δουβλίνων στην Ελλάδα.
- Η οικονομική κρίση (και την πτώση της οικοδομής) που καθιστά αδύνατη την απορρόφηση ανειδίκευτου εργατικού δυναμικού.
Δεν έχω το βάθος της γνώσης για να καλύψω το θέμα. Πέραν από ορισμένες ιστορίες από θείους και θείες μετανάστες.
GMT...
ΑπάντησηΔιαγραφήή εγώ δεν το έθεσα σωστά...
ή εσύ δεν κατάλαβες...
λέμε ακριβώς το ίδιο...
με τα παραπάνω προσπάθησα να τονίσω τον τρόπο με τον οποίο οι άλλες χώρες φέρονταν στους Έλληνες...και ότι τώρα εμείς...κάνουμε ακριβώς τα ίδια στους οικονομικούς μετανάστες!
ναι μεν λοιπόν...ο καθένας έχει την ευθύνη του εαυτού του...(ο κάθε μετανάστης εν προκειμένω) αλλά και η χώρα που τους δέχεται...σαφώς δεν είναι άμοιρη ευθυνών!!!
ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΜΑΣ...