Πέμπτη, 28 Απριλίου 2011

Κόρνες & Kόρνες

Ποιό είναι το εξοργιστικό στα περί «κοπριτών» και το «συμφάγωμα»; Είναι το ότι ο πολιτικός εκπνέει προσβλητικά προς τον ψηφοφόρο του; Οποία η ειρωνεία; Το ότι παραδέχεται «φάγωμα» και από την πλευρά του;

Έχουν δοθεί πολλές από τις οπτικές και διαστάσεις για τον λόγο του υπερυπουργού. Παρόλα αυτά θέλω να παρακαλέσω να ανεχτείτε μιαν παραβολή:

«Εγώ, ο GMT, έχω “άκρες” και δύναμαι με το κούνημα του ενός δακτύλου μου να βρω εργασία σε κορασίδες του χωριού μου (έστω ότι κατάγομαι από την Πέρα Δώθε Κατωπλαγιά). Με προσεγγίζουν και με αντάλλαγμα κάποια προμήθεια (4ετώς καταβλητέα) τις προωθώ στο δίκτυο γνωριμιών μου -το οποίο τοποθετείται στο κέντρο της πρωτεύουσας-.

Εκείνες εκμεταλλεύονται την άνεση που έχω στο βόλεμά τους σε θέσεις συνοδών εδάφους και… σωρηδόν έρχονται στο βολευτικό μου γραφείο.

Γίνομαι μεγιστάνας. Βολευτικό Τζάκι. Την ίδια ώρα τα περισσότερα των κορασίδων της Κατωπλαγιάς έχουν χαλαρώσει τα ήθη τους. Έχουν μπει στη δούλεψή μου. Έχουν συνδικαλιστεί. Συναλλάσσονται όπως τους έμαθα. Πέραν από την αξία παροχής υπηρεσιών τους, κοιτούν υποχθόνια και «υποτραπέζια» κλέβουν από το παντελόνι του φορολογούμενου πελάτη τους πορτοφόλια και ρολόγια. Πολλές φορές γίνεται αυτό και εξόφθαλμα, μπροστά στο άγρυπνο βλέμμα της Προϊστάμενης Μεγαλοκυρίας.

Πέρασε ο καιρός και κάποιοι έφθασαν στην νοητική ωριμότητα να με χαρακτηρίσουν νταβατζή. Να μου ζητήσουν τα ρέστα για το ότι οι περισσότερες κόρες της Κατωπλαγιάς είναι… Ελαφρών Ηθών!! Έφθασαν οι ίδιοι που με έκαναν μεγιστάνα, εκείνοι που έφερναν τις μονάκριβές του στο βολευτικό μου γραφείο, να… μου ζητούν τα ρέστα!

Και δεν είναι μόνον αυτοί, αλλά και οι ίδιες οι κοπέλες που έζησαν ζωή και κότα δουλεύοντας λίγες ώρες την εβδομάδα. Εκείνες που εκμεταλλεύτηκαν τις γνωριμίες μου και επωφελήθηκαν από αυτές.

Ξέρετε τι γύρισα και τους είπα;

“Είστε όλες Πόρνες! Στο κάτω- κάτω μαζί τα φάγαμε!”

Καλά δεν τους είπα;!;»

Τι σας πειράζει; Το ότι τις είπα όπως τις είπα ή ότι τις είπα έτσι ΕΓΩ, ο νταβατζής τους;

8 σχόλια:

  1. «ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ». Ήταν αναμφισβήτητα η ατάκα της χρονιάς και μάλιστα ειπωμένη από ένα ‘ φαγανό’ αγόρι του πολιτικού στερεώματος. Συνοψίζει σε τρείς λέξεις , τόσο πετυχημένα και αφοπλιστικά, το σκηνικό της Ελλάδας μέχρι και σήμερα. Θα μπορούσα να πω μέχρι και το αύριο, αλλά ως νέος οφείλω να διατηρήσω την αισιοδοξία και την ελπίδα για αποκατάσταση της κοινωνικής, πολιτικής και πολιτισμικής ιδεολογίας. Στο άκουσμα της των τριών αυτών λέξεων «ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ» συνειδητοποιώ πως το πρόβλημα του Έλληνα δεν είναι γιατί τα φάγαμε, ούτε ποιος το είπε αλλά αν οι άλλοι έφαγαν περισσότερο από εκείνον.
    Εγώ πάντως δεν πρόλαβα να φάω τίποτα. Και αφού δεν έχω τίποτα να χάσω αλλά ούτε και να κερδίσω εύχομαι σε όλους αυτούς που τα φάγανε να τους κάτσει στο λαιμό. (.. αστειεύομαι ..).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σκέφτομαι ότι στη διαφθορά και την αναξιοπρέπεια χρειάζονται 3 τουλάχιστον για να την κάνουν να 'λειτουργήσει': Ο διαφθορέας, αυτός που διαφθείρεται και αυτός που βλέπει τη διαφθορά και δεν μιλάει. Υπό αυτή την έννοια ΚΑΙ ΜΟΝΟ όλοι υπεύθυνοι είμαστε.
    Το θέμα δεν είναι η οικονομική πτώχευση, είναι δυστυχώς η πνευματική. Και αν για την οικονομική κατάσταση, θέλοντας να την διαιωνίσουν (όσο ακόμα γίνεται), δεν μας το λένε, οι δηλώσεις του 30+ χρόνια βολευτού, το λένε ξεκάθαρα για την πνευματική. Και πράγματι, είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ειρωνικό και δείγμα της αναισθησίας που έχει, όταν ο διαφθορέας μιλάει εναντίον της διαφθοράς.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιπτάμενε Ολλανδέ, παρέλειψες αυτόν που την καταγγέλλει ή έστω μιλάει για αυτήν. Μάλιστα πιστεύω ότι αυτό το κομμάτι της κοινωνίας είναι πολύ μεγάλο. Μη μου πείτε ότι, για πρώτη φορά στη ζωή σας, ακούσατε για την διαφθορά τον τελευταίο καιρό. Μέχρι και οι φτηνιάρικες βιντεοταινίες της δεκαετίας του '80 σατιρίζουν τον δημόσιο υπάλληλο και την διαφθορά στη δημόσια ζωή. Αυτό που δεν μπορώ να εξηγήσω είναι γιατί δεν βρέθηκε μέχρι σήμερα φωνή να εκφράσει αληθινά τον μέσο Έλληνα, που ανήκει σε αυτήν την κατηγορία. Πιθανόν να υπήρξε και να μην την είδαμε, αλλά μάλλον δεν υπήρξε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mpar Flwmper μην αστειεύεσαι καθόλου, στο λαιμό να τους κάτσουν, μήπως και απαλλαγούμε γιατί άλλο τρόπο δεν βλέπω στον ορίζοντα. Είναι προφανές ότι το χάλι μας οφείλεται στην πνευματική πενία, στο βόλεμα και στον παραλογισμό που με περίσσια τεχνική μας πασάρουν σαν λογική κάθε μέρα. Αντιθέτως, αν η παιδεία και η καλλιέργεια μας δεν ήταν τόσο δόλια παραγκωνισμένες, δεν θα ανεχόμασταν να μιλάνε τόσο απροκάλυπτα για απάτες και ομαδικά φαγοπότια, σαν να αναφέρονται σε κάποιο ανούσιο και ανάξιο λόγου γεγονός.
    Ιπτάμμενε Ολλανδέ θα διαφωνήσω μαζί σου, όσο και αν προσπαθούν δεν θα πρέπει να μας κάνουν συνένοχους –τουλάχιστον όχι εμένα- που από τότε που με θυμάμαι κοπιάζω για ότι θέλω να αποκτήσω, δεν έφαγα ποτέ, τίποτα παρέα με κανέναν, γιατί να νιώσω υπεύθυνη?? Επειδή ψάχνω τρόπους να αντιδράσω νόμιμα σε μια κοινωνία που παρανομεί?? Θα πρέπει να εξισωθούμε?? Δύο ανόμοιες κατηγορίες: άνθρωποι και ανθρωποειδή?? Όσο για τον 30+ χρόνια βουλευτή είναι τόσο έμπειρος που ξέρει πώς να χρησιμοποιεί τις διάφορες τεχνικές χαλιναγώγησης της ψυχολογίας της μάζας και η συνενοχή είναι μια από αυτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η σχέση πόρνης-νταβατζή... είναι μια σχέση εξάρτησης!
    Κανένας από τους δύο δε μπορεί να κάνει μόνος του!
    Όσο θα υπάρχουν νταβατζήδες... θα υπάρχουν και πόρνες! Όσο υπάρχουν πόρνες... θα υπάρχουν και νταβατζήδες!

    Το θέμα είναι... πως πρέπει εμείς να συμπεριφερθούμε ώστε να πάψουν να υπάρχουν και οι μεν και οι δε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα σας ιστολογίτες,

    @ Mpar Flwmper

    Ελπίζω να μην πρόλαβες να φας όχι επειδή είσαι νέα, αλλά για λόγους ηθικής τάξης. Πάντως η ευχή σου για αυτούς που τα έφαγαν νομίζω ότι πιάνει μερικώς τόπο... στο γιαούρτι.

    @ Ιπτάμενε, dp, Tazmaniac

    Νομίζω ότι υπάρχει ένας κόσμος που έχει εδώ και πολύ καιρό χάσει τις συλλογικές του συμβάσεις, που δουλεύει σκληρά και δεν αμείβεται αναλόγως, που δέχεται πιέσεις και εργασιακούς εκβιασμούς αλλά παρόλα αυτά είναι στο περιθώριο από πολύ πριν έρθει το Μνημόνιο και η κρίση.

    Ένας κόσμος που ζει σε ένα μπουρδέλο όπου οποιαδήποτε αγωγή ή καταγγελία (ακόμα και στην Γραμμή Καταναλωτή) γράφεται εκεί που γράφει ο καφεπότης στη Νίκης τον Ολυμπιακό.

    Όλοι πάντως με διαφορετικό τρόπο εκφράσατε αυτό που λέγεται τελευταία ως "κατά κεφαλήν καλλιέργεια" και που βρίσκεται σε εξαιρετικά χαμηλό επίπεδο (όπως οι εξαγωγές μας).

    Μέχρι πριν 3 χρόνια μια κουβέντα κάποιου που "μιλούσε" έπεφτε στο κενό. Η απάντηση που δεχόταν ήταν ανάλογη της φράσης του κου 30+:

    - Τα έμαθες για τον Διευθυντή της Πολεδομίας/ τον Βουλευτή/ τον Έφορο; Τα πήρε από τον τάδε και αποκαλύφθηκε μετά ότι είχε υπεξαιρέσει και δημόσιο χρήμα!
    - Ρε τον κούστη! Τι απατεώνες υπάρχουν ρε φίλε;!; Αλλά… εδώ που τα λέμε και εσύ να ήσουν δεν θα έβαζες το δάκτυλο στο μέλι;
    - Αυτό να μου πεις! Μάμησέ τα τώρα και ρίξε τα ζάρια.

    @Tazmaniac

    Σε κάθε περίπτωση, ο ερεθισμός της μάζας και οι τεχνικές απόσπασης (κατά τον Τσόμσκι) ενεργοποιούνται. Αυτός εντάσσεται στη ροή των ΜΜΕ που έχουν φορέσει μανδύα λογικής & αναπόφευκτου στο παράλογο και προσφέρουν καθημερινά λίγο ακρωτηριασμένο δημόσιο υπάλληλο, λίγο φοροφυγά επιχειρηματία και λίγο από Μόρισον και, έτσι, αποδεικνύουν ότι μαζί τα φάγαμε, ανακαλύπτοντας την Αμερική τώρα.

    @σταγόνα

    Ευτυχώς που ζωή δικαιώνεται με ταβέρνες, πλατείες κι αλάνες.
    Ευτυχώς που δεν χάθηκε ο έρωτας. Ευτυχώς που υπάρχουν Κόρνες…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ dp και GMT
    δεν τον παρέλειψα. Αυτός που μιλάει, έχει συνείδηση και δεν θα βάλει το δάκτυλο στο μέλι, όπως λέει ο GMT. Αν το κάνει τότε δεν μιλάει εναντίον, απλά ζηλεύει, φθονεί...
    Και δυστυχώς, (εδώ είναι που έχει πολύ δίκιο ο GMT) είναι πολλοί αυτοί που ζηλεύουν. Οπότε ακόμα και αν πιάσεις έναν 'διαφθορέα', 10 θα φυτρώσουν να καλύψουν το κενό. Είναι νομίζω καθαρά θέμα πνευματικής πτώχευσης...

    Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο ευτραφής Πάγκαλος, από υπάρξεως του στην πολιτική κονίστρα, εκφέρει τα σχόλια και τις πολιτικές του απόψεις συχνά με τρόπο λαϊκιστικό που όμως συχνά -βοηθούντος του επιβλητικού σωματικού εκτοπίσματος- φαίνεται προκλητικός. Διότι απουσιάζει παντελώς από τον λόγο του η αυτοκριτική.

    Η οποία αυτοκριτική στην περίπτωση μας, θα ήταν η απόσυρση του Παγκάλου και ο καταχωνιασμός του υπογείως κάπου.

    Αλλά επειδή αυτό δεν μπορεί να γίνει διότι το (πολιτικό) κόστος είναι μεγάλο και διότι είναι πιθανόν οι τεκτονικές πιέσεις που θα προκληθούν να μην αρέσουν, του έχει ανατεθεί ο ρόλος του ‘σκεδαστή κριτικής’: δηλαδή εμφανίζεται μπροστά στο κοινό το θηριώδες, σχεδόν βωμολοχικό, στόμα του Αντιπροέδρου για να καλύπτονται άλλες υπουργικές λειτουργίες πιο σοβαρές για το παρόν και το μέλλον των πολιτών.

    Και οι άλλοι, οι "έξυπνοι" προοδευτικοί αντίπαλοι του, "οι φίλοι του Λαού", ελλείψει και άλλου ουσιαστικού λόγου, χάφτουν το δόλωμα κι επαναστατούν και ωρύονται.

    Ο Πάγκαλος φίλε GMT, λέει μισές αλήθειες κι έτσι καταλήγουν αυτές να είναι προκλητικά ψέματα.

    Αλλά εμείς, ας κρατήσουμε τις έστω και μισές αλήθειες -για την δική μας ατομική και λαϊκόσυλλογική αυτοκριτική- κι ας επικεντρώσουμε την προσοχή μας στην ουσία της κυβερνητικής επικαιρότητας, πίσω απο το επικοινωνιακό κτήνος.

    Στις παλιές ελληνικές ταινίες, οι κορασίδες που μόνες ή με πατρική ευλογία αφέθηκαν στην θεσιθηρική διαφθορά, συνήθως στο τέλος του έργου είχαν δύο επιλογές: να επανέλθουν μετανημένες στην πατρική εστία και στο πλυσταριό (αρνούμενες τα σπα και τα καλά της Κλεοπάτρας) ή να μονάσουν (να το βουλώσουν και τυπικά δηλαδή).

    Προς το παρόν πάντως οι σύγχρονες διορισμένες κορασίδες, αντί για αυτοκριτική και σκασμό (και για ποινή: ψήφο μουλωχτό εσαεί στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ και βάλε) επιμένουν στην διατήρηση των κεκτημένων κλινοσκεπασμάτων, στην νομιμοποίηση τους και συμμετέχουν σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις που διάφοροι "ασόβαροι" αριστερών δηλώσεων κήνσορες, οργανώνουν ως ανυπακοή προς το σύστημα.

    Κι εκεί μαζί με τις κιλότες τους που έχουν για σημαία, φυσάνε για να ακούγονται και τις . . . κόρνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ στην έκφραση της γνώμη σας με κόσμιο και μη προσβλητικό τρόπο. Το περιεχόμενο των σχολίων θα κριθεί ως προς την προσβολή ηθών και προσωπικοτήτων και ενδεχομένως να διαγραφεί. Ο Admin δεν φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων.